قالیشویی در پونک

خدمات شستشو

قالیشویی در پونک

۴ بازديد

اگر فرش‌تان قدیمی و دارای سن بالایی نیست، شما می توانید با خیال راحت شستن آن را به ماشین های تمام اتوماتیکی که در قالیشویی‌ ها وجود دارند، بسپارید.

این دستگاهها با کمک صنعت و تکنولوژی طراحی و ساخته‌شده اند و هم می توانند سرعت کار را بالاتر ببرند و هم شستشوها را یکدست تر انجام دهند.

این ماشین ها می توانند از جهت های مختلف کثیفی و گردوغبار را از فرش ها بزدایند و نتیجه کار بهتر و دلچسب تر شود.

معمولا در ماشین های تمام اتوماتیک شستشوی فرش، فرش را به داخل ماشین هدایت‌کرده و اپراتور ماشین، مواد شوینده ای که

مناسب حال آن قالی است را انتخاب‌نموده و آن ماده شوینده هم به طور اتوماتیک روی فرش به شکلی یک دست پخش خواهد شد.

با انتخاب برنامه مورد نظر توسط اپراتور، فرش شسته‌شده و با برس های مخصوصی که در داخل دستگاه تعبیه‌شده اند به خوبی گردوخاک‌گیری‌شده

و با کمک فشار قوی آب آبکشی می شوند. نوع برس ها و میزان نفوذ آنها به داخل تاروپود فرش و گرفتن کامل آلودگی و کثیفی،

کار را روانتر پیش‌برده و در نهایت هم درخشندگی بیشتری را نصیب فرش خواهد کرد. در انتها هم فرش آبکشی‌شده و تا حدود زیادی آبگیری‌شده

و به شکل لوله‌شده به بیرون از ماشین هدایت خواهد شد. برای خشک کردن فرش هم زمان کمتری نیاز است و به جای پهن کردن در نور خورشید،

با کمک گرمخانه های مخصوص در دمای استاندارد می توان فرش را در مدت کوتاهی خشک نمود

همانطور که گفتیم برای فرش های دستبافت و قدیمی روش شستن دستی بهتر است اما به طور کلی وقتی پای دستگاههای اتوماتیک به میان می آید و نیروی انسانی کمتر می شود، مسلما نتیجه کار بهتر خواهد بود و اشتباه هم کمتر اتفاق خواهد افتاد. مثلا دیگر به دلایل مختلف پارگی فرش و له شدگی تاروپود قالی را نمی‌بینیم (اتفاقاتی که ممکن است در اثر خطای انسانی رخ دهند).

ماشین ها به دلیل قدرت بالاتر، شستشوی بهتر و عمیق تری را می توانند انجام دهند و لکه بری های عمیقی را می توانند به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مزیت مهم و اثرگذار دیگر در استفاده از ماشین های قالیشویی این است که در مصرف آب به شکل ویژه ای صرفه جویی خواهد شد. چیزی که کشور ما امروز از هر چیز دیگری به آن نیازمند است.

برای بررسی خدمات و استفاده بهتر به لینک قالیشویی پونک وارد شوید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.