آرشیو تیر ماه 1401

خدمات شستشو

قالیشویی در جردن

۵ بازديد

قالیشویی جردن قالیشویی است که در ازای ارائه خدمات با کیفیت عالی، مناسب ترین قیمت را از مشتری دریافت میکند.در حالی که علاوه بر قیمت بایستی فاکتورهای مهم دیگری را نیز در نظر گرفت.

نحوه شستشوی فرش ماشینی بایستی متفاوت با شستشوی فرش دستباف باشد.

در قالیشویی جردن هر فرش متناسب با جنس و نوع بافت خودشسته می شود .

مسلما فرش دستباف به دلیل نوع الیاف خاص خود امکان رنگ پس دهی دارد و نباید

آن را به شیوه ای که در مورد شستشوی فرش ماشینی عمل می شود، شست.

علاوه بر این در شستشوی انواع فرش و قالی سوای از ماشینی یا دستباف بودن آنها

باید به کهنگی و پوسیدگی فرش نیز توجه شود، علاوه بر اینکه اصول شستشو در مورد انواع فرش ها اعم از فرش های ماشینی و دستباف متفاوت است.

 

در شستشو فرش های دارای پوسیدگی، پیش از اقدام به شستشو در مورد وضعیت فرش با مشتری صحبت می شود.

هر چند که شستشوی این فرش ها با احتیاط بیشتری انجام می شود اما قالیشویی جردن تنها به ارائه خدمات در زمینه شستشو نمی پردازد و ترمیم فرش های آسیب‌دیده را نیز در صورت نیاز به بهترین شکل انجام می دهد.

قالیشویی جماران

۴ بازديد

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت و تولید انواع ابزار ، از روش های مختلفی برای شستن انواع فرش و قالی استفاده می شود. فرش های ماشینی، فرش های دستباف و یا انواع موکت ها هر یک با توجه اینکه چقدر کثیف هستند و با توجه به جنس فرش به روش های مختلف و با مواد پاک کننده‌ی متفاوت ،  شسته‌می شوند.

به طور کلی روش ها به شرح زیر است:

دستی قالیشویی (توسط متخصصین قالیشویی با استفاده از تجهیزات دستی)

در شستشوی فرش بدین روش ،از دستگاههای قدیمی و دستی مثل دستگاه شلاق زن استفاده می کنند .فرآیند خشک کردن قالی نیز بوسیله دستگاه خشک کن با درب و بدون درب استفاده می شود .

نیمه اتوماتیک (توسط متخصصین قالیشویی با استفاده از تجهیزات اتوماتیک)

سرمایه گذاران این نوع کارگاهها سرمایه اندکی دارند به همین دلیل برای شستشوی فرش بیشتر از شیوه دستی استفاده میکنند .برای اینکه عمل شستشو سریع تر انجام شود از خشک کن و آبگیرهای قوی ای که مقرون به صرفه باشند استفاده می کنند .برای شستشو از حداقل یک یا دو دستگاه پلیشر تک برس و دو برس استفاده می شود . از خشک کن لوله ای قوی و با کیفیت استفاده می کنند که باعث از بین بردن چین و چروک و همچنین زردی فرش می شود.در این روش که نیمه مکانیزه نام دارد یک کارگاه بسته به نیروی انسانی و تعداد دستگاهش می توان در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ فرش را روزانه بشوید و تحویل مشتری دهد.

اتوماتیک (توسط انواع دستگاه قالیشویی اتوماتیک با نظارت متخصصین قالیشویی)

در ایران کارخانه های شستشو به این شیوه بسیار کم اند .و تمام فرآیند فرش شویی توسط دستگاه انجام می شود .دستگاههای که در شیوه تمام اتوماتیک استفاده می شود شامل موارد زیر است:

  • دستگاه آبگیر لوله ای(برای خشک کردن فرشهای با تراکم بالا)
  • دار اتومات(برای کارخانه هایی که فضای اندک ولی تعداد سفارش بالایی دارند)
  • پرزگیر(برای استانهایی که بیشتر فرش ابریشمی و دستباف دارند)
  • دستگاه شستشوی مکانیزه میزی و دیسکی
  • گردگیر(برای استانهای مرکزی و غربی و جنوبی که در معرض گرد و غبار بیشتری اند)
  • دستگاههای ریلی اتومات(جدیدا استفاده زیادی از آن نمی شود چون فرآیند شستشو را خیلی کند می کند)

بهترین روشهای شستشو را در مجموعه قالیشویی جماران تجربه کنید

قالیشویی ازادی

۴ بازديد

قدیم ترها با توجه به وسعت خانه ها شستشوی فرش و قالی در حیاط خانه انجام میگردید.به مرور با توسعه شهر نشینی و افزایش مدل اپارتمان نشینی محدودیتهایی برای شستشوی فرش ایجاد گردید از طرف دیگر کمبود منابع ابی در کل کشور نیز مزید بر علت شد.

با توجه به موارد بالا قالیشویی های بیشماری در سطح شهر احداث گردید که هر کدام با توجه به نیاز جامعه شروع به فعالیت کردند.

این قالیشویی ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر کدام از دستگاها و روشهای شستشوی منحصر به فردی برخوردار هستند.

خدمات شستشوی در قالیشویی نیز به دو روش سیار و متمرکز انجام میگردد.

ما در مجموعه خدمان که همانا قالیشویی منتخب میباشد انواع روش شستشو را به شما همشهری گرامی عرضه میداریم.

موکت شویی.شستشوی تابلو فرش.مبل شویی.اعلاشویی و در کل شستشوی فرش از جمله خدمات ما میباشد.

در این سالها شهر تهران بسیار بزرگ و وسیع گردیده است..

با توجه به موارد بالا قالیشویی های بیشماری در سطح شهر احداث گردید که هر کدام با توجه به نیاز جامعه شروع به فعالیت کردند.

ما نیز ازین فرصت استفاده نمودیم و شعبات زیادی را در سطح شهر ایجاد کردیم .که باعث سرعت در خدمت رسانی به شما شده است.

یکی از شعبات ما برای دسرسی راحتتر قالیشویی ازادی میباشد.

که میتوانید با زدن بر روی لینک ابی رنگ از نحوه خدمات ما اطلاع حاصل نمایید.

 

شستشوی موکت

۴ بازديد

بهترین خدمات موکت شویی را به شما ارایه میدهیم.

انواع زیرانداز در منزل استفاده میشود بهینه ترین و بصرفه ترین نوع ان همین موکت میباشد

حدوا ۵۰ سال میباشد که استفاده از موکت در ایران باب شده است.

قدیمترها که مصرف سرامیک در خانه ها کمتر بود از موکت برای فرش کردن کف خانه استفاده میکردند و از طرف دیگر چون کالای مدرن و ارزانی بود جایگزین خوبی برای فرش دستبافت نیز بود.

موکت در انواع مختلف عرضه میشود:

  • کبریتی
  • پرزبلند و کوتاه
  • طرح دار
  • چمن مصنوعی

جنس این موکت ها از مواد پلی استری و پروپیلنی میباشد.

خاصیت موکت به عنوان زیر انداز این میباشد که اولا عایق مناسبی میباشد.ثانیا ارزان و بادوام است.

البته بعضی از انواع موکت قیمتی شاید برابر با فرشهای ماشینی داشته باشند .

خدمات موکت شویی :

  • روش متمرکز (شستشوی موکت در قالیشویی)
  • روش غیرمتمرکز یا سیار(شستشوی موکت در منزل یا محل کار شم

معمولا موکت را با استفاده از مقداری چسب خصوصا در کنناره ها برای مهار و جلوگیری از جمع شدن میچسبانند.

ازینرو امکان دارد که جمع کردن ان برای شستشو باعث کاهش کیفیت ان گردد بنابرین بهتر است که شستشوی سیار را انتخاب کنیم هم بصرفه تر است و از طرف دیگر اسیب کمتری به بافت موکت میرسد و در ضمن در مواقع فورس ماژور نیز از خدمات سیار استفاده میکنند.

تمام دستگاها در قالیشویی منتخب از نوع پیشرفته و اتوماتیک میباشند و این باعث میشود  کیفیت شستشو بالاتر باشد و اسیب خیلی کمتری در بافت فرش یا موکت ایجاد گردد.

خشک کردن و ضدعفونی کردن نیز یکی از مراحل مهم در کار است وجود اندکی رطوبت باعث ایجاد بوی بد و انباشت دوباره الودگی میگردد که دقت در این امر بسیار مهم است.

در  قالیشویی منتخب بخاطر سیستم اتوماتیک باعث گردیده که  از ابتدای شروع به شستن تا انتها که مرحله خشک شدن میباشد دخالت نیروی انسانی کمتر باشد و این دلیلی بر کاهش هزینه شستشو و افزایش کیفیت میباشد.

برای دسرسی به خدمات بهتر موکت شویی به لینک ابی رنگ ضربه بزنید

قالیشویی پونک

۵ بازديد

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با خدمات قالیشویی پونک بپردازیم.

در صورتی که به دنبال استفاده از خدمات هستید و یا می خواهید در مورد ما اطلاعاتی را بدست آورید تا انتها ما را همراهی کنید.

آشنایی با خدمات قالیشویی در پونک این امکان را به شما می دهد تا بهترین قالیشویی را انتخاب کنید چرا که به دلیل گرانی قالی باید شست و شوی مناسب و استاندارد قالی در نظر گرفته شود.

خدمات قالیشویی در پونک

قالیشویی از دیرباز در میان ایرانیان رایج‌بوده است، در واقع شستن قالی به یکی از سنت های خانه تکانی در فرهنگ ایرانی تبدیل‌شده است

و بسیاری از ایرانیان در هفته های منتهی به عید جهت شستشوی قالی های خود به صورت سنتی اقدام میکرده‌اند.

این سنت همچنان در بین ایرانیان ادامه داربوده است و در حال حاضر نیز بسیاری از ایرانیان در ایام مختلف،

خصوصا قبل از عید جهت شستن قالی های خود اقدام می کنند.در حال حاضر به دلیل گسترش شهرنشینی و

استفاده از آپارتمان ها و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب و در کنار آن به منظور شستن اصولی قالی ها،

بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از خدمات استفاده کنند.

و با بهره گیری از استانداردهای مدرن شستشوی قالی ها به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد

نکات مهم خدمات قالیشویی در پونک

  • در مراکزی که خدمات قالیشویی را ارائه می دهند، شستشوی قالی های ماشینی و قالی های دستباف به صورت جداگانه انجام می شود، به دلیل اینکه که قالی های دستباف نیازمند مراقبت ویژه هستند و باید شستشوی آنها با نهایت دقت و حساسیت انجام پذیرد تا آسیبی به قالی ها وارد نشود.
  • برای خدمات قالیشویی در پونک قالی ها با استفاده از دستگاه های اتوماتیک شستشوداده می شوند، این دستگاه‌ها به بهترین نحو ممکن قالی ها را شستشو می دهند و در مقایسه با روش سنتی دستی هم آسیب به قالی ها به حداقل خود می رسد و هم این که به بهترین شکل ممکن شستشوداده خواهد شد.
  • در خدمات قالیشویی پونک، اصول شرعی رعایت می شود در برخی از موارد قالی ها ممکن است که نجاست‌داشته باشند به همین دلیل با رعایت اصول شرعی شستشوداده می شوند تا در نهایت نجاست برطرف شود.
  • پس از این که با مرکز خدمات قالیشویی در پونک تماس گرفتید در مدت زمان ۴۸ ساعت، کارکنان شرکت خدمات قالیشویی حاضرشده و قالی ها را تحویل‌گرفته و به کارخانه جهت شستشو تحویل خواهند داد.

قالیشویی در پونک و ضرورت توجه به نوع شستشوی فرش

قالی و قالیشویی یکی از دغدغه های خانواده های ایرانی بخصوص در شب های عید و قبل سال نو است. اینکه می گوییم دغدغه، چون پیدا کردن شرکتی متبحر و همچنین استفاده از ماشین آلات و به طور کلی روش شستشوی آنها، کمی می تواند سخت باشد. البته اگر تجربه استفاده از خدمات شستن قالی در سال های گذشته را داشته‌باشید و از آن هم راضی‌بوده باشید، دغدغه مند نیستید اما فرض کنید محله یا شهر خود را عوض‌کرده اید و تجربه قبلی هم در زمینه کیفیت کار قالیشویی‌های محل جدید را ندارید، آنوقت است که اولین سوالی که در ذهن شما برای شستن فرش و قالی هایتان پیش خواهد آمد این است که: کدام قالیشویی و چه روش شستشویی بهتر است؟

شستن قالی ها با دست یا با کمک ماشین آلات اتوماتیک؟

جواب این سوال به نوع فرشی که به شرکتهای شستشو می سپارید و همچنین مهارت آن شرکت در شستشو هم بستگی دارد.

مثلا اینکه قالیشویی مورد نظر شما از چه نوع ماشین آلاتی برای مراحل شستشو استفاده می کند و یا فرش شما دستی و نفیس و قدیمی است یا از نظر سنی جوانتربوده و تاروپود محکمی دارد؟ یا شرکت از چه مواد شوینده ای استفاده می کند؟

ما در حالت کلی به شما این پیشنهاد را می دهیم که اگر بهترین شرکت را برای شستن فرشهایتان انتخاب کنید به خودی خود بقیه مسائل هم برطرف خواهند شد. زیرا مسئولان آن قالیشویی با توجه به تجربه و سابقه ای که در این زمینه دارند، مسلما می توانند به راحتی بهترین نوع شستشو را برای فرش های شما انتخاب نمایند.

در ادامه جهت ارتباط بهتر و سفارش میتوانید به قسمت قالیشویی پونک از طریق لینک ابی رنگ وارد شوید.

موکت شویی

۵ بازديد

نوعی دیگر از زیرانداز که محصول جوامع غربی بود و اوایل ده ۵۰خورشیدی وارد ایران گردید همین موکت بود.طبیعتا همچو قالی این محصول هم نیاز به مراقبت و شستشو دارد که ما در مجموعه قالیشویی منتخب بهترین خدمات شستشوی موکت را به شما ارایه میدهیم.

کارشناسان ما قبل از اعزام تکنیسین در مورد جنس نوع  و سن موکت از شما سوال میکنند شاید در نگاه اول موضوع خیلی مهمی نباشد ولیکن هر نوع موکت در فرایند شستشو  نیاز به تکنیک خاصی دارد.

ما از محصولات شوینده دارای استاندارد و گواهی سبز استفاده میکنیم که دوستدار محیط زیست است و برای شما و خانودتان ایمن میباشد.

مواد شوینده از رایحه ایی دلپذیر و ملایم بهرمند هستند و این رایحه تا مدتها در خانه شما به مشام میرسد و حس خوبی را به شما القا مینماید.

استفاده از دمای اب مناسب و بدون املاح یکی از موارد مهمی  که با وسواس زیاد رعایت میگردد و این نکته باعث محافظت بیشتر از کالای شما  میگردد.

انواع خدمت رسانی  موکت شویی

  1. انجام کلیه خدمات در قالیشویی (متمرکز)
  2. خدمات سیار (غیر متمرکز)
  3. انلاین -تلفنی-واتساپ

برای اگاهی از نحوه خدمات میتوانید به موکت شویی وارد شوید

رفوگری فرش

۵ بازديد

در بیشتر مواقع فرش ها در اثر عوامل مختلف مانند؛ رطوبت، آتش، بریدگی و یا پوسیدگی دچار آسیب می شوند.

بروز این عوامل بر روی ظاهر فرش تاثیرات نامطلوبی می گذارد و از ارزش آن کم می کند.

به همین سبب با بروز کوچکترین آسیب برای جلوگیری از گسترش آن باید اقدام به رفوی فرش نمود.

این کار برای آسیب های مختلف که به روش های گوناگون بر روی فرش ایجادشده اند به شکل های متفاوتی صورت می گیرد. اما اگر تصمیم دارید در منزل رفوگری فرش خود را انجام دهید باید چند وسیله آماده کنید و سپس اقدام به انجام کار به صورت مرحله به مرحله نمایید. در این قسمت با انواع آسیب هایی که به صورت مختلف بر روی فرش ایجاد می شود آشنا می شویم.

  • پوسیدگی؛ این آسیب در اثر وجود نم و رطوبت در محل فرش در بعضی از قسمت های آن رخ می دهد.
  • پارگی، بروز این آسیب به دلیل کشیدگی  اجسام تیز بر روی فرش ایجاد می شود.
  • سوختگی، این آسیب نیز در اثر آتش سیگار یا کبریت و … بر روی فرش ایجاد می شود.
  • ساییدگی در لبه های فرش؛ شیرازه از قسمت های مهم فرش است که باعث استحکام در فرش می شود. با بروز ساییدگی در لبه ها استحکام شیرازه از بین‌رفته و فرش زودترفرسوده می شود. در صورتی که آسیب به لبه های فرش به سرعت رفوگری نشود امکان پوسیده‌شده آن بیشتر می شود.
  • ریختن مواد سفیدکننده بر روی فرش، این آسیب که امکان بروز آن بسیار زیاد است فرش را در محل ریختن مواد دچار رنگ پریدگی و از هم پاشیدگی می نماید.

برای خواندن ادامه مطلب میتوانید به بخش رفوگری فرش مراجعه نمایید

شماره تلفن قالیشویی

۳ بازديد

بسیاری از افراد در استفاده از سرویس های قالیشویی تردید دارند. شایعات زیادی در مورد نحوه شستشوی فرش ها در کارگاه های قالیشویی وجود دارد. برخی از افراد روش های سنتی و شستشو با پودر و آب را ترجیح می دهند. سوالات زیادی در مورد آبکشی و کُر فرش ها وجود دارد. به طور کلی خیلی ها نمی دانند چرا باید فرش ها را به سرویس های قالیشویی بدهند در حالیکه امکان نظافت و شستن در خانه هم وجود دارد! اگر تفاوت شستن فرش در خانه و قالیشویی را نمیدانید و به دنبال شماره تلفن قالیشویی هستید ما  قالیشویی منتخب را پیشنهاد می کنیم.

قالیشویی منتخب با سالها تجربه در امر شستشوی قالی این امکان را فراهم نموده تا شما مشتری محترم فقط با یک تماس بتوانید از امکانات ما بهرمند شوید.

انواع خدمات در قالیشویی انجام میشود که به قرار زیر میباشد:

شستشوی فرش

شستشوی تابلو فرش

خدمات شستشوی موکت در منزل و محل کار شما

خدمات رفوگری فرش و تابلو فرش

همه این موارد به دو روش انلاین و تلفنی میسر میباشد

مبل شویی

۳ بازديد

بهترین روش مبل شویی را در سایت منتخب به شما ارایه میدهیم.

بهترین مبل شویی در انجام کار شستشوی و خشکشویی مبل، قالیشویی منتخب تهران است، سر لوحه اصلی کار تیمی ما نهایت دقت و اهتمام به کار محسوب‌میشه و با ارزش بودن کار با کیفیت و بدون هیچ عیب و نقصی برای حفاظت از اسباب خانه شماست تا آسیب نبیند.

مبلمان شما یکی از پرکاربردترین وسایل در اتاق نشیمن است و همه افراد خانه دوست دارند برای تماشای تلویزیون روی آن بنشینند و تنقلات یا نوشیدنی های خنک بخورند

پس از مدتی مبلمان شما ممکن است به دلیل ریخت و پاش مواد غذایی، گرد و غبار به سبب نظافت و غیره، در صورتیکه مرتب و تمیز نشوند، به مکانی برای رشد انواع میکروب ها تبدیل می شوند.

هرگز شستشوی مبل را در خانه تا حد امکان با استفاده از فرچه و مواد شوینده نامناسب بصورت دستی انجام ندهید.این کار سبب ثبات بیشتر چرک و گسترگی آن در مبل میشود.

برای حصول اطمینان از تمیزی مبل باید به دست بهترین مبل شویی خبره سپرد تا با دستگاه و نیروهای خبره این کار انجام شود زیرا مبل شویی یک کار تخصصی است و هر کسی نمیتواند انجام دهد.

قالیشویی جماران

۳ بازديد

یکی از کارهایی که از دیرباز خانواده ها به منظور تمیزی و زیبایی خانه های خود در زمان های مختلف، به خصوص در اسفند ماه و برای به استقبال رفتن سال جدید انجام می دهند،

البته امروزه با توجه به آلودگی هوا و وجود دوده در هوای شهرهای بزرگ، به خصوص تهران این کار به طور معمول چند بار در سال ممکن است انجام شود.

یکی از مسائل مهم بعد از شستشوی فرش و یا موکت، نحوه خشک کردن آن‌ها است.

در صورتی که فرش و موکت به درستی خشک نشود، به بافت آن آسیب وارد می‌شود و زیبایی خود را از دست می دهد.

علاوه بر این، دچار بوی نامطبوع می‌شود که این بو حاصل از خشک نشدن کامل فرش است.

نکته مهمی که در قالیشویی جماران به آن توجه می‌شود این است که در ابتدا حتما نوع فرش مورد بررسی قرار می گیرد.

 

در فصل تابستان، هوای گرم به خشک شدن کمک می کند و روش دیگر، استفاده از دستگاه‌های خشک‌کن است که می تواند فرش را بدون آسیب، خشک کند و رطوبت آن را از بین ببرد.

برای انتخاب روش خشک کردن، به میزان رطوبت و زمان تحویل توجه می‌شود. فرش‌های دستباف با فرش‌های ماشینی تفاوت هایی دارند و این موضوع باید در مراحل شستشو تا خشک کردن مورد توجه قرار گیرد. در غیر اینصورت ممکن است رنگ تار و پود فرش‌های دستباف با هم ترکیب شود و فرش ظاهر نازیبایی پیدا کند. علاوه بر این، قالیشویی در جماران به نوع لکه ایی که روی فرش‌افتاده است توجه می‌کند

و با توجه به نوع آن، از شوینده‌ها استفاده می‌شود. در خشک کردن فرش نیز به نوع تار و پود فرش و میزان رطوبت توجه می‌شود

تا فرش و یا موکت به درستی خشک شود و آسیبی به بافت آن‌ها وارد نشود.

تمام خدمات شستشوی فرش ..موکت..مبلمان..تابلوفرش در قالیشویی جماران در کوتاهترین زمان ممکن میسر میباشد